NAŠA STRATEGIJA

Ewopharma se koncentrira na dvije osnovne poslovne jedinice: lijekove i bezreceptne proizvode. U skladu s vrijednostima naše tvrtke, naš je cilj bolesnicima i potrošačima omogućiti najmodernije liječenje koje im je potrebno. To radimo tako što gradimo mostove za farmaceutske tvrtke i robne marke iz cijelog svijeta, kako bi oni mogli pristupiti našim tržištima u srednjoj i istočnoj Europi i Švicarskoj. Razvijamo i primjenjujemo uspješne „go-to-market“ strategije za specijalizirane lijekove, lijekove za rijetke bolesti i bolničke lijekove kao i za bezreceptne proizvode.

 

LIJEKOVI

Lijekovi predstavljaju Ewopharmain najvažniji segment koji najbrže raste. Naš je fokus ovdje na stavljanju na tržište inovativnih specijaliziranih lijekova koji donose značajnu kliničku korist i vrijednost, prije svega u našim ključnim terapijskim područjima gastroenterologije, neurologije, imunologije i onkologije. Naša strategija za lijekove koji se izdaju na recept usmjerena je na najmodernije proizvode s izuzetnim medicinskim prednostima u područjima gdje postoje velike nezadovoljene potrebe te na patentirane proizvode i proizvode koji se na drugi način jasno razlikuju od drugih.

BEZRECEPTNI PROIZVODI

Sve više ljudi sami preuzimaju brigu za svoje zdravlje i zdravlje svoje obitelji pomoću lijekova koji se izdaju bez recepta. Cilj nama u Ewopharmi je da više bolesnika i potrošača na našim ciljanim tržištima imaju pristup sigurnim, inovativnim i etičkim bezreceptnim proizvodima koji omogućuju zdrav životni stil i puno im znače u njihovim svakodnevnim životima. To postižemo robnim markama svojih partnera kao i svojim vlastitim robnim markama, npr. proizvodom Revalid® u područjima gubitka kose i njege kose, zdravlja probavnog sustava te kašlja i prehlada, što su područja na koja se fokusiramo.